Tiptelnieuws RMA procedure
Tiptelnieuws RMA procedure
|
|
Al ruim 25 jaar levert tiptel A-producten van topkwaliteit op de Nederlandse telecommarkt. Tiptel streeft elke dag naar perfectie om de kwaliteit en service van haar leveringen hoog te houden. Desondanks kan het, om verschillende redenen, wel eens voorkomen dat u een product wilt retourneren.
Ook hier streeft Tiptel naar kwaliteit en service van hoog niveau om het haar klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Om dit te kunnen waarborgen heeft Tiptel een RMA-procedure.
Middels dit bericht vraagt Tiptel u, om het retourneren van producten, te allen tijde aan te vragen via de RMA-procedure. Deze procedure kunt u op de Tiptel website vinden via onderstaande link:
|
|
Door gebruik te maken van de procedure, kan Tiptel uw aanvraag sneller in behandeling nemen en bent u verzekerd van een correcte afhandeling en service.
Tiptel gebruikt de RMA-procedure niet alleen om u van alle gemakken te voorzien. Tiptel gebruikt de informatie die hieruit voortvloeit tevens om haar processen te verbeteren en de kwaliteit van haar leveringen te blijven optimaliseren.
N.B.: Tiptel kan op geretourneerde producten zonder RMA aanvraag, via bovenvermeld formulier, geen garantie geven op een tijdige afhandeling.
Tiptel vertrouwt erop u hiermee voldoende en naar behoren te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben over dit onderwerp, neem dan contact op met Tiptel via:
E-mail: Telefoon:
sales@tiptel.nl +31 (0)36 53 666 50
|
|
- Van toepassing zijn onze overige verkoop-en leveringsvoorwaarden, deze kun je hier vinden,
- Informatie over onze producten vind je op www.tiptel.nl
- Wil je meer informatie? Bel of mail dan met onze sales via 036 - 5366650 of sales@tiptel.nl
Vind dit leuk !
|
|
|
|
|
|
|