Yeastar May Newsletter 2019
Yeastar May Newsletter 2019
|
|
Yeastar Unified Communicatie heeft met succes alle soorten bedrijven geholpen om op een eenvoudige en kosteneffectieve manier van hun traditionele vaste telefoniesysteem naar de cloud te gaan. Hier delen we een van deze succesvolle gevallen met jou waarin Yeastar UC Solutions wordt ingezet om de communicatie in de onderwijssector te vergemakkelijken.
Na de migratie naar de UC-compatibele VoIP PBX van de S-serie, heeft de Universiteit van Santa Maria in Peru, opgericht in 1961, aanzienlijke kostenbesparingen en een stijgende efficiëntie in de telecommunicatie doorgemaakt.
Zie hoe we dit voor elkaar hebben gekregen:
|
|
Verminderde kapitaaluitgaven en lagere lopende kosten
Consolideer een hele reeks betaalde tools in een enkel, allesomvattend platform met minimale investeringen, lage beltarieven en geen groeiende onderhoudskosten.
|
|
|
Verbeterde efficiëntie en samenwerking tussen faculteiten
Het delen van dictaten, het uitwisselen van ideeën en projectdiscussies worden eenvoudig met de integratie van conferentie, IM, groep gesprek, delen van bestanden, aanwezigheid op Linkus-softphone
|
|
|
Verbeterd oproep- en uitzendsysteem
Snelle eenvoudige uitzending met robuuste ingebouwde paging-functie voor noodoproep. Integratie met paging oplossingen van derden is eenvoudig gemaakt.
|
|
|
* Hoe hebben de oplossingen van Yeastar UC jouw of je klant geholpen om succesvol te zijn? Deel je verhalen hier met ons.
|
|
|
|
|
|
|
|